Jakość

POLITYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Misja
Trwały sukces i dążenie do osiągnięcia pozycji lidera w produkcji skomplikowanych technologicznie konstrukcji stalowych wymaga doskonalenia wszystkich procesów składających się na wykonanie wysokiej jakości usług oraz spełnienie oczekiwań Klienta przy uwzględnieniu aspektów ekologicznych i bezpieczeństwa.
Zaufanie Klientów do jakości Naszych usług stanowi podstawę działań, a polityka jakości prowadzi do osiągnięcia nadrzędnego celu, jakim jest zaspokojenie oczekiwań i potrzeb Klienta.

Cele

  • bieżąca analiza potrzeb i rozpoznawanie oczekiwań Klientów umożliwiających budowanie trwałych relacji z Klientem
  • profesjonalne świadczenie usług odpowiadających wymogom Klientów oraz szybkie dostosowanie do ich nowych potrzeb
  • doskonalenie procesów produkcyjnych w celu ciągłego zwiększania konkurencyjności i jakości naszych produktów
  • ciągłe modernizowanie infrastruktury zaplecza technicznego oraz kreowanie przyjaznego środowiska pracy
  • doskonalenie metod i technik zarządzania poprzez pełne zaangażowanie profesjonalnego personelu dla wypełnienia zadań wynikających z oczekiwań Klienta
  • Etyczne postępowanie w biznesie. Najwyższe kierownictwo w pełni zastosuje się do odpowiednich przepisów krajowych i międzynarodowych; gwarantuje poszanowanie praw człowieka i propagowanie polityki zatrudnienia w nie-dyskryminacyjnym środowisku pracy

Powyższe cele realizujemy dzięki:

  • Doskonalenie Księgi Jakości, ze szczególnym uwzględnieniem jej efektywności i skuteczności
  • Wdrażaniu procesów technologicznych i rozwiązań technicznych, charakteryzujących się najwyższym poziomem innowacyjności i jakości
  • zakup innowacyjnego parku maszynowego w celu optymalizacji kosztów własnych i podnoszenia stopnia wykorzystania zasobów
  • badanie stopnia zadowolenia Klienta
  • ciągłe podwyższanie i rozszerzanie kwalifikacji zawodowych pracowników poprzez system szkoleń rozwijających kompetencje personelu

Najwyższe Kierownictwo Mostostalu Chojnice zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiała i wdrożona, oraz że system zarządzania jakością jest utrzymany i nadzorowany poprzez stosowanie okresowych jego przeglądów oraz okresową ocenę adekwatności do celów strategicznych Mostostalu Chojnice.


Wciśnij ENTER aby wyszukać lub ESC aby wyjść